joi, 6 august 2009

Breaking Dawn din perspectiva lui Alice Cullen

M-am gandit sa scriu si eu un fan fic.Este vorba de Breaking Dawn din perspectiva lui Alice Cullen. Puteti descarca primul capitol de aici . Se numeste ,,Planuri". In curand capitolul al doilea...
Va fac mai curiosi...,,
In scurt timp am ajuns la aeroportul din Seatle...Mai era o jumatate de ora pana decola avionul...Era multa lume...Emmett si-a luat si el ramas bun , foarte scurt si a plecat , Jeep-ul sau mare indepartandu-se cu rapiditate de aeroport...
Am urcat in avion si am asteptat..." despre ce este vorba puteti afla doar citind acest capitol...
Ce ziceti?mi-a iesit ceva?merita continuat? Ce parere aveti?Da-ti un comment sau scrieti pe chat...
Later edit:Imi cer scuze , dar cateva zile nu voi mai putea scrie nimic , asa ca...atunci cand voi reveni...voi reveni in forta...si va promit ca voi recupera!

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse