miercuri, 23 septembrie 2009

Poezie Twilight Saga


M-am gandit sa scriu o poezie din perspectiva lui Alice Cullen...Sper sa va placa ...voi incerca sa fac o strofa si pentru zori de zi...


Amurg


In amurg , Edward pe Bella a intalnit

De ea s-a indragostit,

Iar noi doua ne-am imprietenit.

Dupa ce secretul ne-a aflat

Ne-a vizitat

Iar cand la basseball a venit

Nici dusmanii nu au lipsit

Cand James s-o ucida a incercat ,

Noi nu l-am lasat

Iar Bella a scapat


Luna noua


Cand majoratul Bellei a venit ,

Trebuia sarbatorit

Dar, nu a fost prea reusit.

A doua zi noi am plecat,

Aveam locuri noi de vizitat.

Si asa s-a si intamplat.

Dar , dupa ce un timp a trecut,

O viziune am avut

Bella de pe stanca s-a aruncat

Si cu viata nu a scapat...

In avion am urcat

Si spre Forks am plecat.

O minune s-a intamplat,

Cand Bella pe usa casei sale a intrat.

Dar , cand cateva teledoane am dat,

Am aflat ca Edward spre Volturi a plecat.

Bellei i-am explicat,

Si primul avion l-am luat

Volturi ne-au crutat,

Si cu bine ,spre casa am plecat.


Eclipsa


In lipsa noastra ,

Bella cu Jacob s-a imprietenit.

Dar el cu prietenia nu se multumea.

El voia mai mult , voia iubirea.

Dusmania , mai mare s-a infiripat .

Dar cand Victoria ameninta ,

Treaba s-a schimbat,

O echipa s-a format .

Victoria nu a scapat ,

Iar lupta cu bine s-a terminat.

Bella si Edward s-au logodit ,

Iar pana la nunta nu mai era mult timp.


Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse