joi, 22 octombrie 2009

Interviu Robert Pattinson


Cum a fost sa te reintalnesti cu Kristen pentru New Moon?
"Eu si Kristen ne potrivim de minune.Chiar si filmarea celui de-al doilea, a fost asa de usor.Eram chiar ingrijorat ca n-as mai stii cum sa o fac din nou,dar a fost usor cu ea alaturi."

Prin ce trece Edward de data asta?
"In primul film el mereu vorbeste.Trebuie sa iau cea mai buna decizie.Trebuie sa fac tot felul de lucruri pentru tine,pentru tine,pentru tine.Si ia o decizie,aceea de a o parasi si chiar crede ca este spre binele ei.Dar in adancul inimii,el realizeaza ca este complet gresit.Si ii ia aproape tot filmul sa-si dea seama de profunzimea greselii sale.Asa ca prin asta trece.Lumea il forteaza sa realizeze ca el are nevoie sa fie cu Bella si ca nu exista alta cale."

Chris Weitz este noul regizor New Moon.Ce parere ai avut despre asta?
"Chiar il iubesc pe Chris.Nu numai pentru ca este un regizor excelent,este un tip super.Doamne,am sunat ca un lingusitor!Dar chiar e.El chiar nu a incercat sa schimbe ceva.El ne-a vazut pe mine si pe Kristen si ceea ce facem impreuna si a acceptat asta."

Te simti prins intr-o cutie Twilight?
"Nu chiar.Cred ca nu am alta posibilitate-pentru ca am contract.Dar toate vor fi filmate foarte repede.Am facut trei din patru pana octombrie anul acesta si apoi mai am unul de filmat."

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse