joi, 5 noiembrie 2009

Harper's Bazaar-Scan-uri si Interviu


Camerele de hotel ale lui Robert Pattinson si Kristen Stewart sunt una langa alta la etajul 30 si ceva al hotelului Sheraton din Vancouver(Couve,dupa cum ii spune Kristen),unde filmeaza Eclipse,al Treilea film din Twilight Saga.
Ei petrec foarte mult timp in camerele lor-2 persoane ce se distreaza inchisi-pentru ca este foarte greu sa iesi afara.
"Cred ca sunt 15 iesiri diferite in locul asta",observa Kristen si ceilalti din cast atunci cand incearca sa ocoleasca paparazzi.Ea adauga:"Rob este frustat,dar el are 23 si eu 19.El a avut cativa ani la dispozitie sa fie adult si independent,pe cand eu de abia ma obisnuiesc cu varsta la care e normal sa iesi afara singur...Dar este plictisitor pentru ca doar despre asta vorbesc."

Si Rob vorbeste despre asta."Te deranjeaza daca mergem afara?",intreaba el in timp ce sta in camera sa de hotel,uitandu-se lung pe fereastra."Am nevoie de aer curat".Este frig si e o zi trista,dar cine ii poate refuza putina libertate?(Si cavalerismul n-a disparut,fetelor.Un tanar inca isi ofera jacheta.Poate pentru ce a britanic).Rob nu trebuie sa faca fata doar paparazzilor ci si fetelor care tipa.Cei din New York poate isi amintesc ca s-a ciocnit un pic de un taxi,in timp ce incerca sa fuga de fetele de pe platourile de filmare Remember Me,din vara ce a trecut."Dar macar a fost o experienta,ceva nou",spune el."Daca e doar tipat-si stiu ca suna ciudat-devine ceva obisnuit.Dar uneori e literalmente haos,e ca o zona de razboi, si e oarecum interesant.Tu doar alergi din calea unei multimi ce tipa si nimeni nu stie ce se intampla ce fapt".Rob a fost pitit cateva zile,ceea ce l-a determinat pe Perez Hilton sa puna pe cele 15.200.000 de site-uri ale lui Rob intrebarea:"Unde este R-Patz?"
"Daca nu sunt afara,am luat o supradoza",observa Rob."E ori una,ori alta."


Momentan,exista un singur lucru ce intereseaza pe toata lumea,despre cei 2:"Sunt un cuplu sau ce?"Ei bine este sigur ca Rob si Kris sunt apropiati-foarte apropiati.OK,cine-i mai romantic atunci?
"Eu am un detector de rahat",spune Kristen,"deci trebuie sa spun ca Rob este.Cred ca romantismul este ceva sincer.Atata timp cat este sincer,este atat de dezarmant.
Rob rade in sine cand i se pune aceeasi intrebare."Um,nu stiu.Ce a spus Kristen?" Tu. "Nu,eu ma pricep sa ma prefac".Asta e urmata de un ras lung.
Cei 2 s-au intalnit in 2007 la auditiile pentru Twilight,ceea ce ei credeau ca va fi un film simplu cu vampiri-nu un film de 380 milioane$."Kristen a fost foarte diferita fata de ce ma asteptam eu sa joace rolul Bellei.A fost oarecum intimidant."
Unii fani Twilight s-au intristat cand Bella si-a schimbat culoarea parului,dar era evident ca va purta o peruca la filmarile Eclipse.
"Cred ca e ridicol faptul ca trebuie sa ai un anumit look ca sa fii frumoasa",spune ea,apoi zambeste,"dar acum ca parul meu a crescut arata putin amuzant,recunosc asta."
"Ea e o fata unica",spune simplu Rob"Chiar nu intalnesti multi oameni ca Kristen."

Astazi,in apartamenul Constelattion al hotelului,Kristen este imbracata intr-un outfit format din blugi,tricou alb,inca unul innodat pe dedesubt si gluga pe cap."Eu nu port culori deschise sau roz",spune ea.Intrebati-o ce firma ii este tricoul,nu are idee.Se uita la eticheta si descopera ce e ceva numit Born Famous Couture.Se uita mirata,apoi spune:"Nu am cumparat eu asta,pe cuvant."Cand se imbraca intr-o rochie,s-ar putea sa fie acoperita de metal,ca rochia Rock&Republic purtata la Teen Choice Awards '09."Toata lumea era ceva de genu,'Uita-te la fusta ta tepoasa!' si eu eram ceva de genu 'Fusta tepoasa?Erau gloante!'"Oamenii cred ca eu incerc sa fiu rebela,dar asta este ultimul lucru care-l fac",spune ea."Dar m-as uri daca as incerca sa-i satisfac pe cei care au o problema cu felul meu de a vorbi,deci e OK. "

"Kristen nu accepta nimic",spune Rob."Ea isi pastreaza ideile-si asta-i dificil de facut".
De asemenea crede ca ea e o actrita mai buna decat el."Chiar nu stiu sa joc.Eu mai mult ghicesc totul.Desi eu pot conceptualiza unele lucruri,ea chiar o face."

In coltul camerei lui Rob statea o gramada de cutii."Cele mai multe sunt haine murdare de la New York",spune el rusinat."N-am spalat deloc cat am stat acolo.Le-am pus doar in cutii si le-am trimis aici."Cand nu mai are haine curate,el fura de pe set.Gasesc ceva in buzunarul jachetei,ce se intampla sa fie o pereche de sosete negre."O,Doamne",spune el,incepand sa rada"Vezi?Sunt cleptoman."

Cui ii ia mai mult timp sa-si aranjeze parul?
Kristen:"Rob"
Rob:"Eu am probleme cu spatiul personal si nu suport ca oamenii sa-mi atinga parul."

Competitiv?
Kristen:"Rob.Intr-un mod copilaresc,privind fiecare aspect al vietii lui.El pur si simplu incepe sa vorbeasca cu o voce diferita daca castiga ceva.Suna ca un copil de 5 ani."
Rob:"As spune ce e egalitate.Ea a spus ca eu?Serios?Cand chiar castig lucruri,e doar..."[Kristen are dreptate:suna ca un copil de 5 ani]

Atletic?
Kristen:"Cred ca eu sunt aia.Rob de abia poate sari.Il strig Flippy pentru ca atunci cand isi face cascadoriile la repetitii face un gest ca pinguinii.Si Doamne,cand incearca sa alerge..."
Rob:"Kristen.Se observa si in film;arata mult mai bine decat mine.Si se presupune ca eu sunt eroul."

Inganfat?
Kristen:"Trebuie sa spun ca el.Sper sa zice si el acelasi lucru.De fiecare data cand de uita in oglinda isi rasuceste parul.Altfel,nu i-ar pasa sa par.Sper ca se intelege sarcasmul."
Rob:"Cred ca e egalitate.Amandoi suntem cam mandri.Ego-ul ei este mai solid decat al meu,dar al meu a crescut,e ridicol.Al meu e mai extravagant.Numai pentru mine,desigur.Uneori doar cand spun buna normal,sunt ceva de genu 'Wow,sunt asa cool".

Cine se cauta mai des pe Google?
Kristen:"Rob"
Rob:"Ea ar spune eu,dar eu cred ca ea.Daca unul dintre noi il prinde pe celalalt facand asta,spunem:'Doamne,e aia ce cred eu ca e?'Si celalalt este pe telefon prefacandu-se ca scrie un mesaj."

Cine canta cel mai bine?
Kristen:"Rob.E un muzician incredibil."

Cine iese cel mai des?
Rob:"Eu obisnuiam,dar nu si acum.Kristen este putin mai libera acuma."

Superstitios?
Kristen:“Rob.E putin paranoic si asta duce la superstitie ».
Rob : »Eu sunt.Cred in karma si chestii de astea.Dar cred ca mai mult sunt idiot decat superstitios.

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse