marți, 27 iulie 2010

Alice's birthday-castigatori


Imi pare extrem de rau ca, pentru cateva zile, blog-ul a fost in stand-by. Sper sa ma intelegeti, dar am avut cateva zile aglomerate. Asa ca postez azi castogatorul si stirile pe ziua de azi.

So...castigatoarea concursului Alice's birthday este...Ioana cu raspunsul:
,,Probabil ca va asteptati sa ii daruiesc lui Alice haine,insa eu vad in Alice o persoana profunda,care tine mai mult la legaturile in familie decat la valoarea materiala a cadourilor.
 -Daca as fi Bella,i-as darui lui Alice un lantisor de argint,cu un pandantiv minutios decorat.Simbolistica pandantivului ar fi ''prieteni pe vecie''.
Sunt sigura ca asta ar face-o pe Alice mai fericita decat mormane de haine scumpe.
 -Daca as fi Jasper,i-as darui inima mea,chiar daca si Edward a facut acest lucru cu inima de diamant pe care i-a daruit-o Bellei.
 -Daca as fi Edward,i-as darui o vacanta in Paris,alaturi de Jasper,o vacanta de care sa se bucure impreuna.
 -Daca as fi Emmett probabil i-as darui o perna imprintata cu o poza cu mine si cu Alice,desi,daca as fi serios pentru cateva minute,poate i-as pregati o petrecere frumoasa,asa cum ii place ei,plina de invitati si voie buna.
 -Daca as fi Rosalie,probabil i-as darui un set urias de albume de moda.
 -Daca as fi Esme sau Carlise i-as darui lui Alice o casa numai a ei si a lui Jasper,decorata dupa gusturile spiridusului.
 -Dar eu nu sunt nici Edward nici Esme sau Jasper,eu sunt eu,si i-as darui lui Alice,daca miar sta in putinta,sansa de a avea un copil,sansa pe care nu o are si pe care sunt sigura ca si-o doreste nespus..."


Felicitari Ioana! 

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse