duminică, 4 octombrie 2009

Asa a inceput totul


Asa a inceput totul...stateam pe chat pe stiritwilight pe data de 1 iulie....tema de discutie Midnight sun...unei fete i-a venit ideea ca am puteaface un blog cu o petitie pentru a fi continuata a cincea carte...acea fata nu avea suficient timp sa se ocupe de blog, asa ca ne-a predata noua aceasta indatorire...Pe chat era si Ally.Ne-am hotarat sa facem pe 2 iulei seara o conferinta pe messenger cu inca vreo cateva fete interesate...andra, camy si criss...Am dat zvon in tara, ca cine este interesat, facem conferinta pe messenger pe 3 iulie seara la ora 20:00...Conferinta s-a aglomera prea tare si nimeni nu mai asculta de parerile celorlalti...asa ca noi ne-am retras la o conferinta separata...A doua zi, pe 4 iulie, s-a intamplat...am facut blogul...la inceput ne-a fost foarte greu..nimci una din noi nu avea experienta in materie de bloguri...dar incetul cu incetul ne-am descurcat si am invatat...apoi am intalnit-o pe Jane...
Dupa cum stiti, la inceput am postat stiri, apoi le-am strers revenind la ideea ,,fara stiri".
Echipa s-a modificat foarte mult de la inceput pana acum...la fel si blogul , revenind la ideea cu stirile...
Au fost 3 luni foarte frumoase...am format prietenii stranse...
Toate membrele actuale sau care au fost in echipa(si vor ramane mereu in inima blogului)sunt:Alice,Jane, Nessie, Esme, Inna, Ally, Andra, Bells, Criss, Camy...
Speram sa ne urmariti in continuare...
Va multumim pentru aceste 3 luni minunate...

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse