sâmbătă, 3 octombrie 2009

Interviu cu Kellan Lutz



BlackBook.com a vorbit de curand cu starul New Moon, Kellan lutz(a.k.a. Emmett Cullen), pentru a afla cum e sa faca parte din asa o mare franciza.
Deci, am auzit ca esti destul de cool cu fanii Twilight,despre care am auzit ca pot exagera uneori.
"Sunt binecuvantat ca fac parte din aceasta franciza. Nu stiam de aceste carti si nu credeam ca va avea asa o urmare.Ador sa merg la conventii.De aceea imi si place Will Smith. El merge la fiecare premiera in fiecare tara.Chiar admir asta pentru ca fanii lui sunt cei care merg la filmele lui si nu i-a prea mult sa-ti arati aprecierea."
Dar ce se intampla cand fanii ajung la nivelul Robert Pattinson, unde este pur si simplu nebunesc?
"Ei bine, este demential pentru ca, cu toata aceasta atentie, cu totii ne descurcam foarte bine.Noi inca avem capul pe umeri si inca stam in picioare.Rob se descurca destul de bine.Nu mi-as dori sa fiu in locul lui.Cred ca as rezista,dar sa fiu urmarit prin Vnacouver si sa nu pot sa ies din camera hotelului sau apartamentului fara sa am un sofer sau trebuind sa ma ascund-mai ales cand filma pentru Remember Me, am vorbit cu el prin New York, iar acei fani erau pur si simplu nebuni.Nu ma pot imagina lucrand cand exista atata lume care iti striga numele, iar tu filmezi o scena mai emotionanta."
Iti place sa-ti faci propiile cascadorii?
"Iubesc sa-mi fac cascadoriile. Incerc sa conving producatorii sa ma lasa sa-mi fac treaba si desigur exista motive pentru care nu putem face asta, dar repet ca as vrea sa fie fata mea pe ecran.Nu vreau sa fie nevoie sa incetoseze imaginea daca este vorba despre o scena cu lupte.Si de cele mai multe ori imi fac cascadoriile mai bine decar dublura mea.Odata a trebuit sa sar dintr-un copac de la o inaltime foarte mare. E un proces de invatare, dar eu pur si simplu ador sa-mi fac singur cascadoriile si sunt o persoana care e dependent de actiune. Imi place orice fel de actiune si sa trebuiasca sa sar de pe cladiri.As cam vrea sa fiu si cascador."
Petreci timpul cu colegii tai din Twilight cand nu filmezi?
"Eu si Ashley Greene suntem fani ai jocurilor.Am mers odata la Toys R Us si am cumparat Wii Fitness si tone de alte jocuri pentru a ne juca la hotel, pentru ca mereu stam la hotel si e dificil sa pleci si sa nu fii urmarit de paparazzi sau de fani."
Deci oamenii te urmaresc pana in hotel?
"Ei bine,chestia e ca nu putem inchiria intreg hotelul, asa ca fanii afla ca au o sansa sa ne vada pe toti intr-un singur loc.Isi iau camere si de fiecare data cand noi plecam ei sunt acolo.E grozav sa vorbesc cu ei, dar ei chiar nu stiu sa renunte."
Care e reactia fanilor cand te vad?
"Sunt putin nerabdatori si timizi.Tremura in timp ce fac o poza, iar aceasta iese in ceata si trebuie sa o faca din nou.Apoi sunt paparazzi care zboara de la LA la Vancouver doar pentru a ne poza.Deci nu sunt doar paparazzi din Vancouver, sunt si cei din LA."

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse