sâmbătă, 3 octombrie 2009

Interviul din revista Interview


Iata interviul acordat de Kris pentru Interview, cu ocazia implinirii a 40 de ani a revistei.
DENNIS HOPPER: Inainte sa incepem, am o fetita de 6 ani care e foarte incantata de faptul ca imi acorzi un interviu. Pot sa ti-o dau un minut sa-ti spuna "Buna"?
KRIS: Sigur.
HOOPER: OK, numele ei e Galen. [ii da telefonul]
GALEN HOPPER: Buna!
KRIS: Buna! Ce faci?
GALEN HOPPER: Bine.
KRIS: Imi pare bine sa te cunosc, Galen. [pauza] Alo?
GALEN HOPPER: Buna!
HOPPER: [ia telefonul] E foarte emotionata.
KRIS: Wow! Asta mi-a dat emotii!
HOPPER: Ti-a dat emotii?
KRIS: Da, sunt putin intimidata de copii. Nu am stiut ce sa-i zic.
HOPPER: Ei bine, iti multumesc pentru salut. Deci, ce faci tu?
KRIS: Sunt binisor. Nu sunt prea buna la interviuri, de fapt sunt intr-o excursie. De ati vrut sa faceti asta? E chiar tare pentru mine.
HOPPER: Esti o actrita buna, fetita mea e o fana infocata si mi-am zis: ce naiba? [rade] Nici eu nu fac asta foarte des. Dar trebuie sa treci prin atatea acum, cu valul Twilight. Cred ca nu ai deloc pace.
KRIS: Chestia e ca ma simt plictisitoare, pentru ca toate discutiile pe care le am zilele astea incep cu Twilight-chiar daca e cu o persoana pe care de abia am intalnit-o, sau cu o cunostinta mai veche. Primul lucru pe care il spun e "E o nebunie! Si ca o persoana, nu pot face nimic" dar in minte zic o Doamne, taci dracu din gura.
HOPPER: [rad amandoi] Sa stii ca ai talent. De vreme ce nu stiai ca vei face sequeluri, ti-a fost greu sa reintrii in pielea personajului tau?
KRIS: Intotdeauna mi-am dorit sa imi mentin un personaj pe o perioada mai lunga de timp, dar asta nu se putea decat in seriale TV. Dar seria Twlight e cool pentru ca stii ce te asteapta- toate cartile sunt scrise. Si am pauze intre. E nasol sa pierzi un personaj, imediat dupa ce l-ai cunoscut. La sfarsitul unui film zici de abia am ajuns sa cunosc personajul bine, si am terminat, gata. De fapt, s-a intamplat la Twilight si New Moon. De fiecare data cand Bella devenea o persoana diferita, ajungeam sa o cunosc si sa crestem impreuna.
HOPPER: Ai putut sa te bucuri? Sau te preseaza mai mult sequelurile astea?
KRIS: Sunt putin sub presiune fata de ce eram obisnuita. E o nebunie. Sunt anumite lucruri in Twilight... Pe cat imi place si ma bucur de el, ma gandesc ca poate am adus prea mult din mine in personajul asta. Chiar o cunosc pe Bella acum. Dar oamenii cred ca o cunosc penru ca ea povesteste totul. E ca o panza si lumea experimenteaza totul prin ea.

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse