sâmbătă, 17 octombrie 2009

Jack Huston-Interviu IESB


IESB:Ai intrat in actorie datorita familiei sau a fost un lucru la care te-ai hotarat singur?

J.H.:Am intrat in actorie dinainte de a stii de familia mea.Am inceput sa joc cand eram tanar si jucam in teatre inainte de filme.Nu a fost ceva ce s-a intamplat mai tarziu din cauza familiei mele.Dar cred ca mereu am fost influentat de familie si de filme.De la o varsta frageda,probabil deja aratam unele lucruri.

IESB:Ai avut vreun moment in care ti-ai dat seama ca actoria este ceea ce trebuie sa faci?

J.H.:Am stiut de pe vremea cand aveam 7 ani.Am stiut ca asta trebuie sa fac.Jucam de foarte tanar si la 7 ani am avut primul meu rol.Si apoi eram in turneu cu teatrul,in timpul vacantelor.Intotdeauna am jucat.

IESB:Crezi ca fiindca esti un Huston te-a ajutat in cariera sau a trebuit sa dovedesti ce poti face,sa-ti arati talentul?

J.H.:Initial, a fost foarte greu pentru ca erau unii care spuneau:"Oh, e doar un nume",deci trebuia sa lucrezi de 2 ori mai greu si sa dovedesti ca o poti face de unul singur.Deci a fost o schimbare dificila de la Anglia la America,venind de la teatru si apoi aici si apoi incercand sa intru in lumea filmelor si a TV-ului.E nevoie de o singura persoana pentru a da cuiva o sansa si apoi oamenii se obisnuiesc mai usor.Dar la inceput a fost incredibil de greu.

IESB:Cum ai intrat in Twilight Saga:Eclipse?Cum e sa devii parte dintr-un asa mare fenomen?

J.H.:Eu tocmai m-am intors sambata trecuta de la filmarile scurtelor scene in care joc.Am fost la David Slade,care este directorul pentru rolul unui baiat de 19 ani,cu parul blond si ochi albastri,un baiat care stiam ca nu sunt.Dar am continuat si am analizat personajul dar am cam exagerat si David intr-un final mi-a zis:"Vreau sa te am undeva in film".Asa ca el m-a sunat 2 saptamani mai tarziu si mi-s spus:"Ar mai fi o parte.Ai vrea sa o faci?,si mi-a oferit asta.

IESB:Deci pe cine joci in film si cum se integreaza in poveste?

J.H.:Il joc pe tipul numit Royce King,logodnicul lui Rosalie(Nikki Reed),inainte ca ea sa devina vampir.E vorba de viata ei dinainte.Este vorba de anul 1933,in timpul Marii Depresii si el este un bogat fiu de bancher.

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse