vineri, 2 octombrie 2009

Rob Pattinson-Revista Joy (interviu + scan)



"Nu ma asteptam la asa un succes. Este ceva ce eu inca nu inteleg. Adevarul este ca in anumite ocazii ma simt ametit si inca nu stiu cum sa ma descurc cu atata atentie.",spune acesta, cu o voce timida, aproape ca o soapta, ca si cum ne-ar spune un secret.
Ultima data cand te-am vazut, Twilight era pe cale de a fi lansat si ai spus ca nu stii la ce sa te astepti de la film. Dupa tot acest succes, cum te simti?
"E foarte ciudat.Pot spune ca totul s-a intamplat foarte repede.Ca si cum inaintez cu viteza prin viata. Ca si cum totul in jurul meu se misca cu 1000 m/p.Nu credeam niciodata ca filmul v-a cauza asa o agitatie.Sa vad fete tipand in jurul meu e bizar.Cateodata nu pot sa cred ca este vorba despre mine.E ca si cum as trai intr-un film,dar ma trezesc si este adevarat.Vad ca este adevarat si cat de mult mi-a schimbat viata.Inca nu stiu in ce sens mi-a schimbat viata,inca incerc sa-mi dau seama.Si nu stiu de ce,dar cred ca o sa-mi ia foarte mult timp sa-mi dau seama.Cred ca e normal,nu crezi?"
Desigur!Ai fani care asteapta un noul tau film si care se intereseaza de viata ta.Esti constient de asta?
"Da,de fapt, asta e partea cea mai ciudata.De exemplu,inca n-am putut sa vad al 3-lea trailer New Moon si deja am citit foarte multe comentarii si opinii.E ceva ce nu inteleg.E ca si cum toata lumea ar putea vedea in viitor sau ca si cum au mai multe informatii despre viata ta decat ai tu."
Asta te preseaza?Ti-a afectat job-ul sau ti-a schimbat libertatea?
"Sincer,nu.In acest sens simt ca sunt aceeasi persoana care am fost dintotdeauna si simt ca am toata libertatea din lume.Inca imi fac munca cat de bine pot si ce e mai important e ca imi si face placere.Recunosc ca ma simt mai protejat pe platourile de filmare decat pe strazi.Nu credeam ca se ca intampla vreodata asta,dar simt ca pe platouri pot fi eu si sunt mult mai relaxat si concentrat la ceea ce fac.Pe un platou mai familiar macar stii la ce sa te astepti mai tot timpul(rade)."
Te deranjeaza ce se comenteaza despre tine atunci cand apari pe copertile revistelor?
"Deloc.Nu-mi place sa le citesc sau sa fiu atent despre ce e vorba.Chiar deloc.E ceva ce pot evita.Imi fac treaba si imi traiesc viata.I-au singur decizii si asta e tot.Daca acorzi atentie la astfel de lucruri,vei pierde.Incerc sa-mi traiesc viata departe de asa ceva si ma scutesc de dureri de cap."
Sunt actori care ar muri sa fie in locul tau.Ai spune ca e o viata dubla?Aceea pe care o traiesti in fata camerelor,pe covoarele rosii si aceea in care iti traiesti viata in intimiate?
"Da. Intr-un final ai viata ta adevarata si viata pe care altii o inventeaza in interviuri, napasandu-ti daca ceea ce se spune e adevarat sau fals.Ar trebui sa fac lucruri nebunesti ca ei sa aiba despre ce sa scrie."
Si in cele momente de intimitate,este adevarat ca iti place sa canti la chitara?Ce faci cand esti singur?
"Intradevar cant la chitara.Am prieteni in Vancouver si ma intalnesc cu ei pentru a canta, a asculata muzica.Ne petrecem noptile cantand si impartasind povesti.Fac asta si cand stau la hotel.E relaxant.Muzica este cealalta pasiune a mea.Sper sa nu renunt la ea niciodata."
Ai o parte spirituala?
"Cred in Karma.Cred ca exista si ca ceea ce faci in viata de zi cu zi te face persoana care esti.Ceea ce daruiesti se intoarce la tine.Sunt convins de acest lucru,deci sunt sigur ca in fiecare zi trebuie sa fii o persoana buna si sa ii tratezi pe cei din jur cu respect.Suntem cu totii conectati."

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse