sâmbătă, 17 octombrie 2009

Ashley Greene-Interviu Vanity Fair


VF.com:Deci acuma esti in Vancouver pe platourile de filmare Eclipse...

A.G.:Sunt.Tocmai am ajuns.E un drum de o ora in fiecare zi,destul de bine;suntem in mijlocul pustiului.

VF.com:Ce filmezi azi?

A.G.:Este mai multa actiune in acest film,sunt multe scene cu lupte.Eu,Nikki(Redd) si Kellan(Lutz) lucram astazi si vom filma o alta parte a scenei cu lupta.Vom filma o parte a marii bataliei vampir/Cullen/varcolac/nou-nascuti.

VF.com:Cum este sa lucrezi cu directori diferiti la acelasi personaj?

A.G.:La inceput a fost putin dificil;multe de dat si de luat.Fiecare e diferit si are modul lui de lucru,dar a fost destul de bine.Trebuia sa stai si sa te gandesti:"Asta este ceea ce am facut pana acum,de asta ma simt asa",si trebuie sa accepti sugestii.In fond,este vorba despre comunicatie si asta inca n-a fost o problema.

VF.com:Rolul tau ca Alice Cullen devine din ce in ce mai semnificativ pe masura ce seriile continua.Ce fel de experienta ai trait filmand New Moon?

A.G.:A fost incredibil si cred ca filmarile au fost bine puse,din punct de vedere al timpului.Sunt incantata ca rolul meu nu a fost asa mare in primul film pentru ca eram emotionata.La al doilea deja a avut timp sa-mi analizez personajul mai bine si acum ma simt foarte bine ca Alice Cullen.O sa fie cam trist cand o sa termin cu rolul acesta.Am fost foarte fericita cand am citit scenariul pentru ca desigur am citit cartea si niciodata nu stii cum o vor traduce si filmatul a fost super.Chris(Weitz) a fost incredibil.

VF.com:Ai vazut filmul complet pana acum?

A.G.:Am putut sa-l vad acuma o luna.Sunt foarte fericita...sunt foarte emotionata pentru film.Cand l-am vazut prima data era complet neterminat.A fost filmul de dinainte de a se taia ceva si a fost destul de bun.Primul lucru care mi-a venit in minte a fost:"O Doamne,este minunat!".Felul cum a fost filmat...Javier,al nostru D.P., a facut o treaba excelenta.Cu totii aratam foarte,foarte bine!

VF.com:Cat de mult de diferit fata de primul?

A.G.:E mai periculos;este mai intunecat prin costume,scene si tonuri.Volturi intra in scena si cu siguranta arata infricosator.Cred ca de asta lumina este cea mai importanta,asta e cheia.O parte buna din el a fost in Italia...

VF.com:Cum a fost sa filmezi acolo?

A.G.:Incredibil.Vreau sa merg inapoi!Am fost undeva la tara.Locul unde am stat a fost privat,7 vile si proprietarii ne faceau micul dejun,masa de pranz si cina in fiecare zi si totul a fost cool.Pana si mersul la munca era nebunesc,sa fi in stare sa mergi in acele vechi si incredibile cladiri.Ce-mi trecea prin cap era:"Oamenii chiar locuiesc aici...mi-ar placea sa locuiesc aici!"

VF.com:Ashley Greene in rolul lui Alice Cullen in New Moon.Care a fost scena preferata pe care ai filmat-o?

A.G.:Sa conduc Porsche-ul a fost incredibil.(Rade).A trebuit sa conduc pe niste strazi inguste si sa merg si in linie dreapta.Sunt chiar mandra ca am facut-o si ca nu m-am ciocnit!Dar filmare unei scene de la inceput,unde Alice da o petrecere si Bella se taie la deget, a fost distractiva pentru ca eram toti acolo.In timpul filmarilor New Moon,intr-un final eram doar eu si alti 4 sau 5 colegi.Familia Cullen a fost acolo doar pentru o saptamana.A fost dragut pentru ca am putut sa fim reuniti si sa ne vedem din nou....si l-am putut vedea pe Jasper in actiune.

VF.com:Care ai spune ca este cel mai mare lucru care ti-a schimbat viata de cand a aparut Twilight?

A.G.:Viata mea acuma e ca un vartej de vant.Eu doar lucrez,lucrez si lucrez.Cu succesul filmului mi-au fost oferite multe lucruri,locuri in care oamenii vroiai doar sa stau si chiar n-am fost in stare sa fac asta.De la ceea de faceam la ceea ce fac m-a facut sa-mi zic:"Am nevoie de o pauza,am nevoie de o zi libera.".E bine si e obositor,dar mama sa poata vedea pe internet ce fac zilnic?!E crazy!

VF.com:Deci,tu si Kellan Lutz dati o petrecere de Halloween in Vegas...ai un costum?

A.G.:Da!Nu pot spune inca ce este...O.K....voi fi o pasare!Stilistul meu a gasit un costum pentru mine pentru ca am rugat-o sa-mi creeze ea unul si a gasit acest minunat costum.Cred ca o sa mai adaug niste pene la el pentru a-l face mau putin "Halloween Sexy Bird".O sa fie distractiv.

VF.com:Care iti este cuvantul zilei?

A.G.:Nervoasa.Sunt putin nervoasa in legatura cu lupta.(Rade).

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse