marți, 3 noiembrie 2009

Interviu cu oamenii din New Moon(Michael,Anna,Christian si Justin)


Fata de Twilight care a fost filmat in Portland,New Moon a fost filmat in Vancouver.Cum a fost?
Justin:Vremea a fost de fapt mai buna aici.Portland a fost foarte,foarte,foarte rece si ploios.E un pic mai frumos aici.
Anna:Unul dintre lucrurile ciudate in legatura cu filmarea New Moon intr-o locatie diferita a fost recrearea unor lucruri,cum ar fi parcarea liceului.A fost un deja-vu deoarece noi eram intr-o tara diferita dar ei au recreat parcarea scolii exact ca cea in care filmasem inainte.

De asemenea a-ti avut un regizor nou.Cum a fost sa lucrati cu Chris Weitz?
Michael:Chris a fost super.Catherine a fost incredibila de asemenea,dar ei sunt diferiti prin stiluri.Si cred ca intr-un final ne vom alege cu un film foarte diferit.Cred ca Chris a facut mai mult efort pentru a vedea cum va iesi filmul,pentru a trai sentimentele vampirilor,varcolacilor si oamenilor.Vizibil,are mult stil.Si dupa cum ii place sa lucreze pe platouri,el este foarte calm si foarte inteligent.Stie ce vrea si dedica pregatirilor in asa fel incat atunci cand mergem pe platouri totul este ordonat pentru noi.
Christian:El chiar e incredibil.Este foarte organizat,invatat,haios si grijuliu in acelasi timp.E incredibil.

Daca n-ati juca roluri de oameni, ce a-ti prefera sa jucati:un vampir sau un varcolac?
Anna:Eu as prefera sa fiu varcolac din moment ce ei par sa se distreze mai mult.Vamprii sunt cool,dar ei trebuie sa fie calmi si impreuna tot timpul.Varcolacii isi permit un pic mai mult.
Michael:Eu mai degraba as juca un vampir.Sa fii vampir e super,cred, pentru primii 100 de ani.Ar fi distractiv sa joc un vampir pentru ca ei sunt prea cool;sunt doar sexy si inteligenti si complicati.
Christian:As juca un lup.As juca-o pe Leah,pentru ca e indrazneata.

Starea filmului New Moon este cam mohorata in mare parte.Voi reprezentati lumea normala pentru Bella si in acelasi timp un mediu mai comic.
Justin:Bella este foarte deprimata pe parcusul filmului deci noi trebuie sa o inveselim,altfel e foarte intunecat intreg filmul.
Michael:Slujba noastra este sa adaugam putin umor si sa aparem ca niste copii realisti dintr-un oras mic din Washington.
Anna:Si eu cred ca exista o comedie inerenta in ignoranta noastra fata de ce se intampla cu Bella in lumea supranaturala.

S-a schimbat vreun personaj de cand cu Twilight?
Anna:Jessica se gandeste doar la ea.As spune ca ea sigur nu s-a prea dezvoltat intre Twilight si New Moon.Ea da dovada de un nivel de prostie in momentul ce Bella se simte fara speranta.Nu stiu ca ea o incurajeaza cumva pe Bella,dar sa speram ca se va schimba.

Una dintre scenele haiose din carte este cea in care Mike iese la "intalnire" cu Bella,unde se uita la un film horror si sfarseste prin a i se face rau.Cum a fost sa filmezi asta?
Michael:A fost foarte distractiv sa filmez asta....Cred ca publicul va gasi aceasta scena foarte trista si amuzanta.Cred ca e super sa-l joc pe Mike:am ocazia sa-mi aduc aminte de momentele groaznice din liceu si ma ajuta sa ma conectez foarte usor.

Toata lumea vorbeste despre Team Edward si Team Jacob.Nu credeti ca e timpul sa se formeze Team Mike si Team Eric?
Michael:Da,cred!De fapt,am avut niste prieteni care in gluma au facut niste tricouri Team Mike.
Justin:Mi-ar placea sa fac asta...

Aveti colegi noi in New Moon,incluzandu-i pe Michael Sheen,Dakota Fanning si toti lupii noi.Cu ce persoana n-ati filmat si a-ti vrea sa lucrati in filmele urmatoare?
Michael:Este amuzant pentru ca eu am mai lucrat cu Dakota Fanning acum cativa ani intr-un episod din "Malcom in the Middle".Ea era sora mea mai mica;ea nu avea replici si tot ce avea de facut era sa alerge incercand sa muste personajul lui Resse.Si apoi,cam peste 3 luni ea a intrat in "I Am Sam" si a devenit un superstar.Deci as fi incantat sa lucrez din nou cu ea.Si Michael Sheen este pur si simplu incredibil.
Justin:Mie mi-ar placea sa fiu intr-o scena cu Volturi,dar nu exista o astfel de scena in carti,deci nu o sa se intample.
Christian:Sunt atat de multi oameni importanti implicati in acest proiect.Nu-mi vine sa cred cat de mare a devenit cast-ul.

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse