duminică, 22 noiembrie 2009

Interviu cu un Volturi:Christopher Heyerdahl


Care sunt momentele memorabile cu fanii pe care le-ai vazut,pe parcursul filmului New Moon?
(Rade)A fost o fata in Chicago. Am fost la o intalnire cu fanii in Chicago si era o fata tanara acolo,foarte draguta.De fiecare data cand vedea pe unul dintre noi nu putea sa vorbeasca.Statea acolo cu zambetul pe fata si o vedeai cum incet incet incepe sa tremure,apoi sa rada incet si sa inceapa sa sara in sus.Radea si sarea.Asta-i tot ce facea.Avea 15 ani.Era foarte,foarte tanara.A fost foarte amuzant.Cameron Bright era acolo si ea zicea:"E attaaat de draguuuut."

Deci era total muta,atunci?
Ei bine,putea spune ceva despre cineva care nu era acolo.Daca era in prezenta lor,as fi zis 'E chiar aici,dute si vorbeste cu el,e un tip dragut.' 'Oh nu,e atat de dragut.'Asa ca a fost dragut,foarte dragut.

Am citit undeva ca ai luat rolul pentru ca stii pe cineva care e mare fan,nepoata ta.E adevarat?
Daa.E un mare fan.

Care a fost reactia ei cand a aflat ca o sa-l joci pe Marcus?
A fost destul de incantata,dar a spus:"Ei bine,OK,dar nu-mi place de Marcus".Si eu am spus:'De ce nu-ti place Marcus?' 'E rau.' Am spus:'Cum adica e rau?O salveaza pe Bella,o salveaza pe Reneesme,care-i problema?El apare si salveaza mereu situatia'.Ea a facut pauza si apoi a spus:"Ei bine,el mananca oameni."(Rade)Deci trebuie sa fii vegetarian ca sa ii placa nepoatei mele de tine.


Ce fel de noutati de pe set ai putut sa-i spui?
Adevarul e ca nu i-am spus nimic.Ce se intampla pe platouri,ramane pe platouri.

Marcus joaca un rol foarte important in ultimul capitol din serie,deci presupun ca o sa te intorci.
Eu cu siguranta asa sper.Marcus se va intoarce,dar nu se stie niciodata.Inca astept un telefon si pana nu vad o foaie in fata,cine stie.

Nu ai semnat pentru al patrulea film,Zori de Zi,inca?
Nu,cu totii asteptam nerabdatori.
Sursa:newmoonmovie

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse