luni, 30 noiembrie 2009

Interviu


Am hotarat sa acordam probabil saptamanal, interviu unei autoare de fan fic. Prima noastra ,,vedeta" este Alexya, autoarea fan ficului ,,Speranta neasteptata".

,,midnight-sun(alice):Sa incepem interviul...De unde vine numele Romanului?

Alexya:Toata lumea crede ca daca ai pierdut un lucru sau o persoana, isi pierd total speranta sa mai fie fericiti vreodata. Asa e si cu Edward. Si-a pierdut speranta pentru sufletul lui si pentru a mai simti vreodata dragostea alaturi de o persoana si e neastaptat pentru el sa mai simta sentimental acesta.

midnight-sun(alice):Ai putea sa ne spui ceva in plus despre ce se v-a mai intampla?

Alexya:Daca v-as spune, nu ati mai citi J)) .

midnight-sun(alice):Ca si scriitoare , ti-ai pastrat confidentialitatea lucrarilor tale intotdeauna , mai ales la acest roman?

Alexya:Sincera sa-ti spun, Alice, am spus la anumite persoane care am crezut ca sunt de incredere. Unele mi-au pierdut increderea, zicand la alte persoana despre ce se va intampla in roman, altele au mai multa incredere decat au avut pana acum de la mine. Prin acest lucru mi-am dat seama care sunt prietenii mei adevarati, dar asta nu inseamna ca voi incepe sa va zic la toata lumea ce se intampla, dar sa stie care imi e prieten adevarat J)) .

midnight-sun:Exista anumite persoane care te-au inspirat ? Daca da, cine?

Alexya:Sunt mai multe persoane care m-au inspirat. Multe persoane din viata mea sunt infatisate in personajele mele. Cea mai importanta este mama care e defapt Lily din fan-fic, purtandu-i astfel si numele.

midnight-sun(alice)Planuiesti sa scoti o anumita carte pe piata?

Alexya:Dupa ce termin cu ambele ficuri am de gand sa scriu o carte care nu va avea legatura cu vampiri sau varcolaci, dar tot cu supranatural:P.

midnight-sun( alice)Ai planuri de viitor in legatura cu tot ce ai scris? Vei mai scrie carti? Sau fan ficuri?

Alexya:Nu sunt sigura daca voi mai scrie alte ficuri. Am de gand sa scriu ceva care sa fie in intregime al meu.

midnight-sun(alice):Exista vreun mesaj pe care vrei sa il adresezi cititorilor sau celor care fac Fan ficuri si romane? Daca da , spune-l.

Alexya:Sa nu-si piarda niciodata speranta in ei si chiar daca lumea asta este rea si intunecata, intotdeauna exista o luminita.

midnight-sun(alice):Si daca totusi ai putea sa ne spui si noua un pic din ceea ce se va intampla cu Edward?Cu Lily?Ne tii in suspans cu adevarat identitate a lui Lily?

Alexya:Indentitatea lui Lily o veti afla cat de curand, asta depinde cat de repede scriu si eu, dar in principiu veti afla peste vreo 2-3 capitole. Nu vreau sa va zic mai multe, deoarece vreau sa pastrez misterul si sa va surprind J .


Multumim pentru interviul acordat Alexya."

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse