marți, 3 noiembrie 2009

New moon in cinematografe

Astazi cand am intrat pe cinemagia.ro , am vazut sus o imagine cu New moon, pe care scrie ca Image and video hosting by TinyPicfilmul va rula in cinematografe pe 27 noiembrie. Am dat click acolo sa vad daca gasesc ceva interesant. Am mai intrat pe acolo, sincer nici eu nu mai stiu exact unde, si am ajuns pe situl celor de la lichtcinemas . Iata ce am gasit aici:

La oferte speciale:

Premiera in Romania 27 noiembrie 2009
,,Biletele se pot cumpara incepand cu 9 noiembrie de la casele de bilete The Light Cinema!
Asigura-te ca esti primul care vede cel mai asteptat film al anului, Saga Amurg: Luna Noua! Cumpara-ti bilet incepand cu data de 9 noiembrie si castiga pe loc un cadou special Luna Noua. Grabeste-te, doar primii 50 castiga!
Cadoul va fi acordat pe loc, in momentul cumpararii in avans a biletului la filmul Saga Amurg: Luna Noua, in limita stocurilor disponibile.
50 de premii speciale (28 cadouri promotionale: genti, lantisoare de-ale cu placute stil military, pixuri, brelocuri, trading cards cu toate personajele din film, 22 postere) pentru primii 50 de cumparatori de bilete. Campania se va desfasura in perioada 9-26 noiembrie."

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse