duminică, 6 decembrie 2009

Interviu

Buna tuturor, m-am hotarat sa i-au interviuri celor ce scriu fan ficuri si romane , si cine stie chiar sa si postez capitolele lor. In acest sfarsit de saptmana am reusit sa i-au un interviu Iuliei, povestea ei nu are legatura cu vampirii dar va asigur ca este o buna lectura.

"Buna Iulia, ma bucur mi-ai acordat timp sa iti i-au acest interviu, desi stiu ca esti foarte ocupata."
"Nici o problema!"
"Deci, poti sa imi spui de unde ai luat numele de Jayme?Sau Thomas?
"Jaymes este al doilea prenume al lui Kristen Stewart, la fel ca si Thomas, al doilea prenume al lui Robert Pattinson"
"Cine te-a inspirat , sa scrii aceasta poveste?"
"Cartea cu aceeasi nume de Erich Segal. Mi-a placut foarte mult."
"Va exista pe viitor o reletie intre Jayme si Thomas?"
"Da."
"Twilight a avut o oarecare influenta asupra ficului tau?"
"Da, pentru ca m-a facut sa scriu pentru altii, am inceput cu Eclipsa Din perspectiva lui Edward, apoi am vrut sa am si o creatie proprie. Oricum exista cateva elemente comune intre Love Story si Twilight, cum ar fi numele de personaje, masina lui Thomas si unele trasaturi fizice."
"Ce ai degand sa faci , daca acest fic are succes in lumea internetului? Ai de gand sa faci alta poveste si sa vorbesti cu un editor? Si daca da,costurile ar fi o problema?
"Inca nu m-am gandit serios la ce voi face. Defapt, nu m-am gandit ca voi avea succes. Am inceput sa scriu acest fic ca sa vad cum ma descurc si cu altceva care nu are atat de multa legatura cu Twilight si nici cu supranaturalul."
"Vei ma scrie si alte ficuri? Daca da ai idei despre ce s-ar putea intampla in ele?"
"Deocamdata ma opresc la acestea doua, Eclipsa si Love Story, pentru ca imi ocupa destul de mult timp. Cand le voi termina, daca voi avea idei, le voi pune intr-un fan fic. Inca nu stiu nimic concret."
"Ti-ai dori sa devii vampir? Daca da, cum arata un vampir din perspectiva ta?"
"Exista si avantaje si dezavantaje. Mi-as dori pentru ca nu as putea dormi niciodata, nu as imbatrani, as avea timp nelimitat pentru tot ce imi place. Dar pe de alta parte, faptul ca trebuie sa te confrunti cu setea, ca nu poti petrece foarte mult timp in preajma fiintelor umane m-ar face sa ma gandesc de doua ori. Insa mi-ar placea ca macar 1 zi sa fiu vampir, ca sa stiu cum e.
Stephenie Meyer a creat modelul de vampir in viziunea mea. Pana sa citesc Amurg, cand ma gandeam la vampiri, imi veneau in cap cuvintele "colti", "sange" si "rece", insa nu am stat sa ma gandesc cum ar arata."
"Din cate am vazut nu cred oricum ca esti fana inraita a vampirilor, am dreptate? Ai vreun motiv anume?"
"Ba sunt, o fana a vampirilor, insa am vazut ca oricum exista multe ficuri cu vampiri si varcolaci, si am vrut sa ma axez pe ceva diferit, care sper sa prinda.
De fapt, nu am fost o fana inraita a supranaturalului, daca nu este descris pe placul meu, fara exagerari. Stephenie Meyer si JK Rolling au fost singurele scriitoare de supranatural care mi-au placut.Chiar si de aceea poate citesc doar fanficuri in care toata lumea este umana.
"Exista vreun mesaj pe care ai vrea sa il adresezi cititorilor si in special celorlalti scriitori?Daca da , care?"
"Cititorilor de orice gen le spun sa citeasca, pentru ca cititul te ajuta sa te exprimi cu mare usurinta si ajuta la imbogatirea imaginatiei, si de ce nu, la dorinta de a scrie.Celorlalti scriitori le spun ca munca lor de a-si asterne cuvintele pe hartie.. sau in cazul nostru, pe internet, este o munca deloc usoara si ei stiu foarte bine asta. Este de apreciat ceea ce fac si merita cu totii incurajati. Si laudele din partea cititorilor consider ca sunt cea mai buna rasplata."
"Iti multumesc pentru timpul acordat, si speram ca nu a fost prea dificil sa raspunzi."
"N-aveti pentru ce, mi-a facut foarte mare placere.Bye bye! :)

Daca sunteti interesati in urma acestui interviu ,de ceea ce a scris Iulia puteti intra aici , veti gasi primele 3 capitole din "love story".

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse