luni, 7 decembrie 2009

Chaske Spencer clarifica zvonurile despre reabilitare

Chaske Spencer clarifica zvonurile cu privire la vizita sa la dezintoxicare.
Catre toti fanii minunati si incredibil de loiali,

Pentru aceia care au auzit despre dezintoxicare, am vrut sa clarific si sa auziti adevarata poveste de la mine. Da, este adevarat, am fost la reabilitate. Dar a fost acum 19 luni, cu mult inainte ca NEW MOON sa fie in vizorul meu. A fost o perioada neagra din viata mea, iar norocul meu a fost sa am prieteni minunati, care m-au sprijinit, mi-au fost alaturi si m-au ajutat sa ma vindec. Imi pare bine ca am avut ocazia sa ma indrept si sa primesc ajutor. Nu mi-as fi imaginat viata continuand cu droguri si alcool. Aproape tot ce s-a scris despre asta este fals si ne exploram optiunile legale. Asta a fost trecutul meu si imi pare bine ca am putut sa-mi creez un viitor stralucit. Ii incurajez pe cei in aceeasi situatie, sa stie ca familia si prietenii le vor fi alaturi- fara ei nu as fi fost azi aici.

Vreau sa va multumesc pentru suportul pe care l-ati aratat si il aratati in continuare. Va apreciez pe toti.

Chaske
Sursa: twilightsaga.ro

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse