marți, 8 decembrie 2009

Un nou interviu cu Rob pentru revista TodaTeen

A fost intr-un hotel in Paris,in timpul promotiei New Moon.Timid ca intotdeauna,gata sa spuna o gluma(dar inca fiind un profesionist),starul nu a dat impresia ca faima i s-a urcat la cap.Dar ceva s-a schimbat:actorul ce joaca vampirul de care se indragosteste fiecare fata,are nevoie sa fie controlat de agentul sau in ceea ce spune in interviuri.Dar el tot a vorbit cu TodaTeen despre zvonuri,filmari,proiecte pe viitor si altele.

E nebunie in afara hotelului...
Serios?Pentru unele motive Franta a parut ca reactioneaza mult mai devreme la film.Am fosat surprins cand am ajuns aici.Dar intotdeauna este placut,e nebunie.Imi amintesc de prima data cand am stat in hotelul asta,toata lumea care lucra aici imi zicea "asta nu s-a mai intamplat niciodata" , in legatura cu multimea ce statea afara.Este bineinteles o onoare.

De asemenea ai filmat unele scene in Italia.A fost la fel de nebunesc ca aici?
A fost frumos,"mai cald" decat Vancouver.A fost ca si cum filmam un alt film.Erau cam 2000 de oameni si majoritatea erau fani.Nici macar nu erau platiti,vroiai doar sa faca parte din film.Se astepta de la multe cand scene importante se filmau.Acele zile au fost distractive.

Cum a fost sa lucrezi cu Chris Weitz dupa ce ai lucrat cu Catherine?
Chris e un tip tare dragut.Imi place foarte mult de el,inca din ziua cand ne-am intalnit.A venit pe platouri spunand "Chiar mi-a placut primul film,imi place cast-ul.Voi intelegeti personajele mai mult ca mine.Si asa vreau sa lucrez."A fost dragut si partea lui sa zica asta.Filma o urmare a primului film asa ca nu vroia sa fie diferit de primul cu nimic.Chris are aceea energie care e total diferita de a lui Catherine.Ea e mai salbatica si are un stil unic in a vedea unele lucruri.Ca,ideea de a te indragosti de cineva...se intampla asa,ca si cand ai pocni din degete.Si Chris este mai rational.El intelege dragostea in nivele diferite.Ca,dragostea vine cu teama si indoiala.Si cateodata nu-ti poti controla teama.Si acest gand a fost perfect pentru filmul pe care il regiza.

E ceva mai matur,nu?
Exact!Cred ca totul este mai complex.Cred ca prima dragoste este ceva total inexplicabil,deci de aia a fost bun cand Catherine a observat aia.Nu trebuie sa analizezi,se intampla pur si simplu.

Nu apari asa de mult in acest film fata de primul.Ti-a mai usurat programul acest lucru?
[Rade]E adevarat.Am vrut sa schimb multe in cariera mea de actor.A fost frumos sa am parte de atata presiune pentru ca puteam schimba ce vroiam atata timp cat lucram.

Cum ar fi?
Cum ar fi aparitia personajului si multe lucruri neimportante in legatura cu actoria mea.Nimeni nu ma preseaza spunandu-mi sa fac asta sau aia,si doar imi spun lucruri ca "Nu trebuie sa faci totul asa cum le faceai in primul film.Trebuie doar sa aiba succes si sa nu se schimbe prea mult."De asta m-am distrat asa de mult la filmarile New Moon.

Vorbeai despre actorie.Cum ai evoluat ca actor?
Unul din lucrurile pe care nu le-am inteles niciodata in Twilight este de ce sunt inca la scoala.Cand ai 108 ani,probabil ca ai face altceva,in afara de liceu.Chestia asta m-a incurca cand filmam.Si chiar in primele scene cand e inca in scoala este pentru ca vrea sa fie alaturi de Bella.E un motiv evident sa fii acolo;el vrea sa fie cu ea.Dar cand Edward pleaca si umbla prin lume,este mai usor pentru mine sa inteleg ce gandeste.

Cum te descurci cu succesul si zvonurile?
[Agentul lui Robert opreste interviul si spune "Nu va raspune la nicio intrebare personala,multumesc."]
Am noroc ca mereu sunt pe platouri.Stai izolat deci acele lucruri devin irelevante.Daca esti ocupat tot anul,orice fel de zvon nu va dura mult,mai ales cand filmezi zilnic.Toata lumea stie ca faci.Si nu te poti duce la petreceri pentru ca trebuie sa fi treaz la 4 dimineata.Cred ca lucrurile se complica cand nu filmezi.Dar data viitoare cand nu voi lucra va fi anul viitor.Nu ma afecteaza pe mine zvonurile asa de usor.

Cand incepi sa filmezi pentru Breaking Dawn?
Am terminat Eclipse...(agentul sau opreste interviul din nou si spune ca nimic nu este stabilit.Filmul inca n-a primit unda verde de la studio.Rob se uita surprins la el si spune "Dar le spun tuturor...")

Ai fost surprins de muschii lui Taylor cand ai ajuns prima data pe platouri?
El era diferit!Ar trebui sa merg la sala.

Daca exista o lupta intre Jacob si Edward,cine ar fi castigat?
Edward ar castiga.Cel putin,asta am inteles din carte.

Ce filme pregatesti pentru 2010?
Filmez un film numit "Bel Ami" incepand din februarie,care e o adaptare a romanului lui Guy de Maupassant.Si,sper ca voi face un western cu Rachel Weisz si Hugh Jackman,numit Unbound Captives,candva tot in perioada aia.

Acele personaje sunt diferite de Edward Cullen...Tu si Edward aveti ceva in comun?
Amandoi suntem incapatanati si dominanti cu unele lucruri.

Sursa: hermotherseyes ...mersi Nessie...

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse