vineri, 1 ianuarie 2010

INTERVIU

la+flia+cullen+anime.jpg (500×376)
Sall tuturor, am revenit cu un interviu , imi cer scuze ca ati asteptat asa de mult , si apropo La multi ani tuturor!!!! M-am hotarat sa ii iau de data asta un interviu Oanei care scrie un fic unde sunt combinate sentimentele personajelor principale din"Twilight" cu cele ale actorilor Kristen si Robert.


Cum ti-a venit ideea sa imbini personajele cu actorii si sa iasa cu totul ceva nou , adica , Kriss nu e asa siropoasa, si asta este defapt o parte din Bella?
Pai am imbinat persoanjele deoarece nu stiu cum sunt ele in realitate si in plus vroiam sa fie ceva original,dar nu prea am reusit.

Si de asemena de unde ti-a mai venit ideea de a scrie aceasta poveste de dragoste intre Rob si Kris, te-au inspirat cumva paparati si stirile care au fost scoase pe urma acestui film de succes?Si daca da , cum?
Ideea acestui fanfic mi-a venit cu mult timp in urma.Si da m-au inspirat paparazzi si stirile,absolut tot ce tine de twilight.Dar am vrut sa vad si daca ma descurc.

Si poti cumva sa ne spui ce deznodamant va avea cea de-a doua parte sau preferi sa fie secret si sa murim de suspans?
Daca va spun deznodamantul dezvalui tot.Mai bine sa fie secret si sa muriti de suspans,scuze dar imi place sa va torturez:)).

Ai cumva vreo idee despre un nou fic , in afara de cartea a doua care o scrii in prezent ? Daca ai , ai putea sa ne-o spui si noua?
Dupa ce termin si a doua parte nu mai scriu...

Te-ai gandit sa publici o manopera de a ta , ceva mai special daca ai, sau sa creezi?
Nu,nu mai am nici o manopera si nici nu o sa creez(cred).

Planuiesti sa mai faci si o a treia parte?
Din pacate nu o sa mai fac si o a treia parte...

Ai un mesaj adresat cititorilor sau celor care scriu ficuri?
Da.Ei bine mie imi place orice fanfic deoarece este frumos in felul lui.Chiar si cei care nu au talent ar trebui sa incerce(parerea mea).Caci asa li se dezvolta limbajul,imaginatia...etc.Iar daca...cuiva nu-i place un fanfic ar trebui sa nu-l mai citeasca in loc sa jigneasca autorul.

Multumim pentru timpul acordat, si speram ca intrebarile sa nu fi fost prea grele.
Multumesc si eu , si nu , nu au fost.


Daca sunteti interesati de cea scris Oana puteti sa cititi aici prima parte , iar a doua aici . LA MULTI ANI inca odata si ENJOY.

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse