miercuri, 6 ianuarie 2010

Votati...

Votati aici in topul Best of Twitter actorii din Twilight...
Cameron Bright aici
Ashely si Peter aici
Aici puteti vota trupa Paramore
Aici o puteti vota pe Rachel
Aici Christian Serratos si Gil Birmingham
Aici il puteti vota pe Booboo
Anna Kendrick aici
Daca mai gasiti si alti actori Twilight in top, va rog sa ne anuntati...Eu m-am uitat prin toata lista, si sper ca iam gasit pe toti...ATENTIE!eu am scris paginile la care sunt cand acum...cand iam cautat eu...e posibil sa mai fi urcat in top...
Si apropo...trupa Paramore...vam anuntat sa o votati, pentru ca stim cu totii, ca au legatura cu Twilight...nu ca ar fi actori...am precizat, daor ca sa nu se inteleaga gresit...

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse