miercuri, 31 martie 2010

Dakota Fanning :"Imi place sa imi petrec timpul alturi de Kristen "


Actrita, Dakota Fanning,zice ca vedeta Kristen Stewart a devenit una dintre cele mai bune prietene in realitate.

Cum se stie , Dakota Fanning, de 16 ani, a interpretat rolul Cherie Currie in excitantul film pe cand Kristen Stewart, de 19 ani , si-a asumat rolul Joan Jett.

Dakota Fanning a recunoscut că ea şi Kristen Stewart au devenit prietene bune .
"Kristen este una dintre cele mai bune prietene ale mele in prezent . Vorbim despre orice , dar nu spun mai multe"
Acesta este un alt motiv pentru care suntem atat de entuziasmate sa juca in ‘The Runaways’ impreuna . Eu nu puteam cere o persoana mai buna alaturi de mine , in timp ce eu interpretam un rol mai matur. "Acum,petrecem timp impreuna mereu . Mergem la cumparaturi sau pur si simplu in centru ’.
Sursa:lunanuevameyer

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse