sâmbătă, 27 martie 2010

Interviu cu Robert Pattinson


Robert Pattinson
Astazi am selectat cateva intrebari mai interesante din interviul acordat de Robert Pattinson revistei Gala (Germania). Actorul de  23 de ani a vorbit despre dezavantajele meseriei de actor si notele mici pe care le lua la scoala:
  • Ai ajuns faimos destul e repede. Te-ai obisnuit cu statutul de vedeta?
Cred ca este important sa te definesti prin munca ta decat sa fi un idol al adolescentilor. Johnny Depp a reusit asta. Dar pentru asta e nevoie de multa disciplina si sa stii sa te ascunzi foarte bine.
  • Sa te ascunzi? Dar in mod constant apar pe Twitter locatiile in care te afli.
Asa pare dar am niste asi ascunsi in maneca.
  • Si iubita ta, Kristen Stewart este mereu in lumina reflectoarelor…
Sincer, nu mai conteaza acest aspect. Sunt oricum in fiecare zi fotografiat. Mi s-a spus ca face parte din meserie, sa-ti fie facute poze tot timpul dar eu cred ca ar trebui sa existe niste limite.
  • Ca de exemplu?
Acum oricine  are o camera la telefon. Daca cineva ma roaga sa fac o poza intr-un restaurant, este in regula, nu ma deranjeaza, dar ma enervez cand imi sunt facute poze fara sa stiu. Nu sunt un animal intr-o gradina zoologica!
  • Ce iti place sa faci in timpul liber?
Imi place sa citesc carti pe kindle. Este cea mai buna inventie a tuturor timpurilor. Recent am cumparat toate cartile lui Dostojewski pentru doar 1 $. In ritmul acesta voi avea in curand 3 milioane de carti.
  • Obisnuiam sa fiu un student slab si nu imi faceam niciodata temele. Rezultatele mele scolare reflectau faptul ca nu depun destul  efort, asa ca tata mi-a spus sa renunt la scoala si sa-mi caut un job. Tata era cool ceea ce-mi permitea deseori sa-l contrazic. Poate ca am fost un rebel…

  • Cateodata ma gandesc sa renunt la actorie dar as ajunge probabil vanzator intr-un magazin de pantofi si in comparatie cu asta sa fi actor e mai grozav.

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse