marți, 30 martie 2010

The Short Second Life of Bree Tanner

  Stephenie ne-a lasat pe situl ei o veste super buna. Este vorba despre o ,,completare" a romanului Eclipse, si este despre vampirul nou-nascut Bree. Cartea va aparea pe 5 iunie, dar mai multe detalii aveti in continuare:

   ,,Surpriza!

   Am terminat o noua carte. Se numeste The Short Second Life of Bree Tanner .Ei bine, este mai mult o nuvela decat un roman-versiunea mea a unei povesti scurte.
    De fapt, acest lucru a fost o surpriza si pentru mine. Motivul este ca niciodata nu am avut intentia de a publica aceasta carte. Am inceput acesta poveste cu mult timp in urma, inainte sa fie lansat Twilight. Pe atunci a fost doar o editare la Eclipse si la lumea mea de vampiri.M-am gandit mult la nou-nascuti, imaginandu-mi partea lor de poveste, si un lucru a dus la altul. Am inceput sa scriu despre Bree si despre acele ultime zile, si ceea ce a insemnat de fapt,  sa fii un vampir nou-nascut.
    Aceasta poveste este ceva la care am lucrat in timpul liber, doar pentru distractie , intre scrisul sau editarea romanelor din Saga Twilight. Mai tarziu, cand continutul pentru The Twilight Saga: Official Guide a aparut. m-am gandit ca ar putea fi un loc bun pentru Bree.Povestea ei completeaza frumos al treilea roman din saria Twilight - ea explica niste lucruri pe care Bella nu le-a stiut niciodata. Asa ca am termiant-o si am pregatit-o pentru aparitia ei in ghid.
    In acelasi timp, a fost de ajutor pentru filmul Eclipse. Melissa(Rosenberg , scenarista) a avut o multime de intrebari despre ce se intampal mai exact in Seattle , cum a reusit Victoria acele lucruri, cum era Riley etc. Am lasat-o sa citeasca ce aveam atunci, iar mai tarziu, i-am dat-o si regizorului David Slade. David a intrebat daca Xavier, Bryce si Jodelle (Riley, Victoria si Bree) ar putea citi, de asemenea, astfel incat toti actorii implicati si-ar cunaoste personajele mai bine. Am fost incantata ca aceasta parte a povestii va afce parte din film si aveam de gand sa o includ in ghid.

Keeping it Confidential(Confidential: Aici este Jodelle langa galeata de cenusa imbibata in apa , odata cu paginile din copia ei a manuscrisului lui Bree.)
Apoi am constatat ca povestea mea scurta acea de fapt, 200 de pagini. A fost prea mult pentru a se potrivi in Ghid. Editorul meu a fost de acord sa public povestea lui Bree pe cont propriu. Unul dintre beneficiile majore ale acestui plan a fost ca, aceasta va aparea inainte de film, deci oamenii se vor familiariza cu Bree inainte de a vedea filmul.
Am cerut un singur lucru: din moment ce aceasta poveste a fost mereu un plus pentru mine si ar fi trebuit lansata impreuna cu ghidul, am vrut sa le-o pot oferi fanilor mei gratis. Voi toti ati cumparat o tona din cartile mele , si voiam sa va dau aceasta nuvela cadou. Editorul meu a fost incantat de idee. De asemenea, incepand cu 7 iunie pana pe 5 iulie, cartea va putea fi citita online, pe www.breetanner. COM
The Short Second Life of Bree TannerUn alt aspect al acestei versiuni este planul de a oferi un cadou mai important pentru oameni care au cu adevărat nevoie de el. Un doalr de la fiecare carte cumparata in SUA , va fi donata pentru Crucea Rosie, pentru eforturile de salvare din Haiti, Chile , si alte parti ale lumii in care oamenii sunt in mare nevoie.  Vom avea o opţiune online, astfel încât să puteţi alege să faceţi o donaţie, dacă doriţi, in momentul în care citiţi online povestea. Sper că vreţi. Cred că putem ajuta cu adevărat o mulţime de oameni cu acest lucru.


Chiar sper sa va bucure aceasta poveste. Ma bucur ca dupa atata timp, Bree a avut sansa sa straluceasca.  


Multumesc pentru tot sprijinul, 
                    Steph."



[Aici este lansarea oficială de presă de la compania de publicare în cazul în care sunteţi interesat.]
Deoarece aceasta este o surpriză pentru majoritatea dintre noi, acesta este, de asemenea, o surpriză pentru vânzători. Nu există în prezent o modalitate de a pre-comanda cartea, dar voi actualiza pagina, cât mai curând ceva ce devin disponibile.]


Traducere: Alice
Sursa:stepheniemeyer.com

 

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse