sâmbătă, 3 aprilie 2010

Bryce Dallas Howard vorbeste despre Eclipse

Bryce Dallas Howard Pictures, Images and Photos
SNMag: Cum a fost sa te alaturi cast-ului Twilight ?
Bryce: Sunt chiar serii extraordinare si desigur franciza chiar reflecta ce Stephenie Meyer a creat cu foarte multa integritate. E atat de implicata in filme si asta e minunat. E chiar un moment incredibil de povestit. Si oamenii sunt chiar conectati unii cu altii. Asa ca am citit cartile si am dat tot ce am mai bun pentru personajul Victoria. Doar am vrut sa dau tot ce am mai bun neintersectandu-ma cu cartile.

SNMag: Ai simtit presiune venind, avand in vedere ca caracterul era deja stabilizat, si nu a trebuit sa il creezi tu ?
Bryce: Da, desigur ca am simtit. Rachelle [Lefevre] a facut o treaba extraordinara cand a creat-o pe Victoria si o parte din bucuria de a vedea filmele nu e numai despre a vedea personajele cum se maturizeaza ci de a vedea actorii cum se maturizeaza o data cu ele. Asta e foarte plin de bucurie in seriile Harry Potter, de exemplu. De fiecare data cand vad un film dintre acelea [ Harry Potter ], e atat de distractiv pentru ca de fiecare data sunt mai mari si li se intampla chestii diferite. E ca si cand te-ai uita la un show TV. Incepi sa te conectezi atat de adanc cu actorii. A fost foarte nefericit pentru toata lumea ca Rachelle a plecat. Am simtit.. nu stiu daca pot sa-i spun presiune , dar o responsabilitate enorma pentru ca fanii aveau un simt foarte puternic in ceea ce priveste rolul Victoriei si simteau o conexiune adanca cu Rachelle, ceea ce ar trebui pentru ca ea este deasemenea frumoasa si talentata. Chiar am dat tot ce am mai bun si sper ca orice munca am facut poate onora in vreun fel ceea ce a fost creat inainte si ceea ce a creat Stephenie. Am fost foarte recunoscatoare pentru ca Rachelle si cu mine ne-am conectat. E o femeie extraordinara si mi-a fost de un ajutor gigantic.

SNMag: Cum au fost filmarile pentru tine? Ai avut vreo oportunitate sa iesi in oras cu cast-ul sau sa strangi vreo legatura cu ei?
Bryce: Oh, da, sunt un grup foarte strans de oameni care sunt pur si simplu minunati. Sunt incredibili de autentici, si niciunul dintre ei nu se lasa prada maniei asteia [ Twilight ] . Ei doar tin unul la celalalt si se protejeaza unul pe celalalt. Sunt pur si simplu un grup minunat de prieteni. Simt ca acesti oameni ar fi fost prieteni fara sa le pese de cine au fost inainte. Ei doar au trecut strans legati prin acest moment minunat din vietile lor.




Sursa: twifans

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse