vineri, 2 aprilie 2010

Kristen Stewart - "M-am simtit onorata sa o joc pe rockeritza Joan Jett"

Kristen as Joan Jett Pictures, Images and Photos
Starul TWILIGHT, Kristen Stewart este proiectata sa isi socheze fanii filmelor cu vampiri cand fumeaza cocaina si intra in chestii lesbiene in noul ei film.

Kristen o schimba pe indurerata, culpabila, iubitoarea de vampiri Bella cu rolul rockeritzei Joan Jett in THE RUNAWAYS.

Biopic-ul este bazat pe trupa americana de fete din 1970, cu acelasi nume - The Runaways.

Desi ECLIPSE, a treia parte din TWILIGHT SAGA, e proiectata sa inunde marile ecrane in aceasta vara, actrita este la fel de emotionata pentru amandoua.

Dar ea recunoaste ca unele dintre scenele in care isi infige dintii - incluzand-o pe cea lesbiana cu co-starul ei Dakotta Fanning - i-au racit sangele putin.

Kristen a spus: "Am avut de facut atat de multe chestii nebunesti de facut, chestii grele care ne-au intimidat. Asa ca atunci cand scena sarutului a aparut eram de genul, in regula, nu conteaza."

Scris si regizat de Floria Sigismondi, THE RUNAWAYS a beneficiat de liderul si imaginea trupei, cantareata Joan Jett care a venit pe platou ca si producator executiv.

Kristen Stewart ca Joan, in timp ce celelalte personaje au fost jucate de Dakotta Fanning ca si vocalista originala a trupei - Cherrie Currie, Stella Maeve ca si baterista Sandy West, Scout Taylor-Compton ca si chitarist si Michael Shannon ca managerul Kim Fowley.

Alia Shawkat o joaca basista trupei, un caracter fictiv numit Robin, creat ca rezultat al problemelor prevenite in urma portretizarii basistei Jackie Foxx.

Filmul este bazat pe memoria lui Cherie, "Neon Angel: A memory of a Runaway " , si prezinta atat viata ei cat si pe a lui Joan, care devin de la adolescente pline de speranta, la rockstar-uri.

Sub aripa protectoare al rockerului Fowley, ele devin prima trupa de fete care intra in lumea rock-ului hard .

Cartea lui Currie mai livreaza si o puternica avertizare impotriva drogurilor adolescentilor si celorlalti ca sa nu se intample asa cum li s-a intamplat trupei lor. Nasterea sa, faima sa, instrainarea si epuizarea, totul din cauza drogurilor.

Filmul cronica existenta trupei intre anii 1975-1977, atunci cand Fowley spune ca au fost promovate ca fiind 'rock jailbait' .

Cand primul lor hit Cherry Bomb coboara in topuri, turul trupei se intalneste cu Rush, The Ramones, Cheap Trick si Tom Petty.

Dar in timpul unui tur in Japonia, lui Cherie i se intampla aceasta 'instrainare' si paraseste trupa impreuna cu basista Jackie. Lasand-o pe Joan sa stranga ramasitele si sa urce trupa din nou in topuri. Kristen recunoaste ca fiind capabila sa aiba o prietenie cu Joan i-a dat curaj sa o joace pe rockeritza.

Ea a spus: "Am fost atat de atrasa de aceasta fata exploatata, deoarece ea a fost atât de diferita de mine însumi. Eu am avut intotdeauna de unde sa aleg. Un singur lucru impartim - defensiva, apararea. Stiam exact cum se simtea cand protejea ceva. Am crescut, spunandu-mi-se in mod repetat ca, fiind fata, poti face orice vrei. Dar, acesta nu a fost si cazul ei. Niciunul dintre rockerii de atunci nu vroiau ca fetele acestea sa cante. Si au facut-o, oricum. Joan a fost lovita cu sticle pt. ca a incercat sa intre intr-un club cu baieti rockeri, vrand sa fie primita ca si o chitarista."

Ea adauga: "A fost un metraj in care am putut sa ii vad spectacolele.Când a consolidat activităţile de producţie, toată lumea a fost adus împreună peste două săptămâni să repete şi să înregistreze melodii. Mi s-au dat lecţii de chitară şi tobe. O admir enorm de mult. A stiut cum sa se descurce cu presiunea si a stiut ce sa faca pentru cariera ei. Ceea ce ea are acum este o armură groasă. Ea este în armonie cu sine şi are o chestie de auto-conservare.."

Kristen este, de asemenea, emotionata pentru noua ei drama sumbra WELCOME TO THE RILEYS, in care ea joaca o stripteuza care lucrează in cluburi din Cartierul Francez din New Orleans .

Ea recunoaste: "Nu m-am mai simtit atat de implicata in ceva niciodata. Personajul meu a devenit cu adevărat o parte din mine. Nu e deloc un film despre striperi, ci despre oameni fara optiuni. Personajul meu este o rană deschisă. Nimic nu face parte din ea. Sa facem acest film a fost cea mai buna experienta pe care am avut-o de cand fac filme. Am petrecut timp la un club de striptease numit Dixie Divas, am luat parte la spectacol, si am invatat cum sa ma girez in jurul unei bari de striptease. Am dansat pe bara de acolo si picioarele mele au fost acoperite de vânătăi. Sper ca fanii Twilight nu se vor speria de tot. Dupa Twilight, oamenii sunt mai mult ceva de genul ' Oh hai sa mergem s-o vedem pe Bella intr-un film de striptease. ' Dar daca chiar ai nevoie sa faci ceva, atunci ar trebui s-o faci. Traiesti doar o data. Lupta pentru ceea ce vrei. "

Intre timp, Kristen insista ca inca ii pasa de Bella ei si de filmele Twilight care i-au facut numele cunoscut si foarte folosit.

"Daca nu iti pasa de oamenii care se uita, atunci probabil ca tu vrei sa fii doar bogat si faimos." insista ea " Faptul ca aceste filme sunt atat de importante pentru oameni ma face foarte fericita."

Fiica producatorului TV John Stewart si ascenaristei Jules-Mann Stewart care regizeaza urmatorul film al lui Kristen , K-11, Kristen Stewart a crescut in Los Angeles si a stiut ca vrea o cariera de tanara.

Al doilea film al ei, filmul lui David Fincher din 2002, thriller-ul PANIC ROOM, - in care a jucat-o pe fiica lui Jodie Foster - , si jucand o puicuta hippie in INTO THE WILD sunt doar cateva roluri care ne dau o idee despre talentul actritei dinainte de TWILIGHT.

Ea spune: " Sunt fericita ca am putut face acele filme si sunt incantata ca am abandonat scoala. ( a continuat cursurile prin corespondenta ) Nu puteam vorbi cu copii de varsta mea, sunt rautaciosi si nu iti dau nicio sansa. Nu am fost niciodata tipul de fata care sa se plimbe pe-acolo vorbind despre actorie, asa ca la inceput nu mi s-a spus nimic , pana cand cineva a realizat.
Am incercat sa ma fac ca nu stiu nimic, dar am primit un ' Oh , e asa o tarfa. ' de toata frumusetea.
De la 14 ani, mi-am continuat cursurile prin corespondenta, in timp ce ma concentram pe cariera mea.
In ziua in carea am absolvit in Eclipse, am terminat liceul in viata reala, in urmatoarea saptamana.
Actoria este singurul lucru la care am prosperat. Dar parintii mei ma sprijina in orice vreau sa fac."

Deci la ce s-a gandit cand i s-a oferit rolul Bellei din TWILIGHT ?

Ea spune: " Mi-am dat seama ca a era un film cu putina 'vampireala' si cu cheltuieli in baza de fani.
Sursa: daily record UK

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse