sâmbătă, 3 aprilie 2010

New Moon, mai slab decat Twilight


Stiu ca ceea ce afirm aici este contrazis de incasarile mari de box office si de review-urile pozitive venite de la fani, dar mie nu mi-a placut New Moon. Am asteptat luni bune filmul, am citit in acest interval pe nerasuflate cele 4 carti ale lui Stephenie Meyer si am scris zeci de articole depre actori pe blog.

Am facut parte din acea categorie de fani care si-au rezervat biletele cu aproape o luna inainte, pentru ca, in final sa-mi dau seama ca a fost multa agitatie pentru nimic. New Moon mi s-a parut neconvingator si chiar plictisitor pe alocuri, plin de secvente fara continuitate. Si nu cred ca e vina actorilor, si nici a sursei de inspiratie (cartea New Moon e buna) ci a regizorului. Chiar cred ca, daca l-ar fi regizat Catherine Hardwicke mi-ar fi placut mai mult.

Poate ca am avut asteptari prea mari sau fenomenul Twilight ii capteaza mai usor pe cei mai tineri. La 26 de ani, ai tendinta sa fi mai selectiv si mai critic cu filmele.

Tie cum ti s-a parut New Moon in comparatie cu Twilight?

Sursa

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse