miercuri, 18 noiembrie 2009

New moon la protv


Tocmai am vazut pe protv un reportaj despre New moon.
Iata ce am gasit pe site:
,,Cea de-a doua ecranizare a celebrei serii Amurg, "Luna Noua", a avut premiera luni, 16 noiembrie, in Los Angeles, la Mann Theater, cu patru zile inainte de lansarea oficiala pe ecranele din Statele Unite."
,,
Si cum era de asteptat, protagonistii peliculei, Robert Pattinson, Kristen Stewart si Taylor Lautner, au fost printre cele mai asaltate vedete prezente pe covorul rosu.

E mai mult decat ma asteptam. Tot ceea ce se intampla acum depaseste cu mult premiera de anul trecut. Am crezut ca am vazut tot ce se putea vedea, dar se pare ca m-am inselat”, a marturisit Robert Pattinson referindu-se la fanii prezenti la eveniment.

Fanii peliculei "Twilight" vor avea parte de o serie de surprize in “Luna Noua”: multe personaje noi, mult mai multa actiune si secrete stravechi care ies la iveala.

Filmul va avea premiera in Romania pe data de 27 noiembrie 2009!"

Sursa: stirileprotv.ro

Niciun comentariu:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Trailer Eclipse